EminosemreLiya1 Korona günleri sıkıntılı geçiyor. En azından bu sıkıcı günler bitince görüşürüz bebişlerimiz arkadaş olur 😊
Ebru52 EminosemreLiya1 orduluyum ama orduda degilim bende cok sıkıldım sürekli 4duvar 🙄birde 41gunluk bebis uyku duzeni vs yok iyice daraldim
EminosemreLiya1 Ebru52 bizde 4 aylığız 2 aydır eve tıkılıp kaldık sıkıntıdan patlayacağım artık. Uyku ah ah doğduğundan beri ben bende değilim
Balevlat2019 Janss bızde ızlıyoruz ama bız oyle konusmuyoruz kı 26 yıllık orduluyum hıc uuuheeeee demedım 😂😂
EminosemreLiya1 Macidenezkerimali sayılmaz mııı 😊 ben ordu’luyum sakarya’da yaşıyordum evlenip oraya gittim şimdi memleketime geri döndüm 😊
Ebru52 EminosemreLiya1 belirli bir düzen olmayışı zaten insani depresyona sürüklüyor iyice paranoyak oldum valla bu arada ordunun neresindensiniz