Deletedmom20 Bebeğim 6 ay bi haftalik. Biberonu bıraktı bayadir bizde formül mama yani devam.sutu yerine kaşık mama başladık sizce hangisini kullanmaliyimmm Cevaplarınız benim.icin önemli simdiden cok teşekkür ederim 😍😘 Allah im isinizi gücünüzü rast getirsin bebislerinize sağlık.sihhat versin ins Çok öpüyorum sizi🤗
deletedmom4842 Deletedmom20 Hipp yada hero baby alın derim ben hero baby aldım yatmadan iki saat önce veriyorum
deletedmom4842 Deletedmom20 Hayır ben gece maması olarak kullanıyorum toz halinde sulandırıp muhallebi niyetine veriyorum kavanoz mama almadım