Mayasu kizlar aranizda elektrikli salincak kullanan var mı ? ve varsa hangi markayi onerirsiniz? kızım iki aylık tüm gün memeyi emiyor ve memede uyuyor koydugum an mizirdaniyor. gunduz uykusu ztn yok. hiçbir işimi yapamıyorum dinlenemiyorum forumda bir bayan elektrikli salıncakta bebeğinin çok iyi oyalandığını söylemiş. eğer kullanıp da memnun kalan başkaları da varsa bugün almayı düşünüyorum.
Cancancan Mayasu baby&plus wind kullanıyoruz bebeğim çok seviyor fiyat olarak da uygun tavsiye ederim. Ama 9 kg a kadar kullanılıyormuş
Kartallveannesi Mayasu sunny baby TY-001 flora modeli bebeğim 10 günlükken almıştım küçükken onun içinde bile uyuyordu 6 aylık oldu hala kullanıyorum yemek vs yaparken koyuyorum oyalanıyor rahat edersiniz.
Selelay Mayasu joie sansa kullanıyoruz oğlum çok seviyor💖 ama size bir tavsiye , bebeği kucağınızdan indireceğiniz yere sıcak su torbası koyun ısınsın öncesinde 🙏 Sıcak kucaktan soğuk yere bırakılınca genelde irkiliyorlar ve biz bunu farketmeyebiliyoruz
Cigdemomy Aynı anlattığın durum bendede var hiçbir işe yaramadı. Elektrikli beşiğin içine koyunca yine ağlıyor. Eğer tanıdığın birinde varsa bi dene bence sevmeyebilir
deletedmom4842 Cancancan bende aynısını aldım. Oğlum 9 kilo hala kullanıyoruz 6 aylık ama sanırım 7. Ayından itibaren kullanamayız taşımaz yani
Kartallveannesi Mayasu bebeğin kilosuna göre değişiyor oğlum 6 aylık 9 kilo en fazla 1 2 ay daha kullanırız herhalde bide büyüdükçe ilgi alanları gelişiyor oyun istiyorlar çok fazla durmuyorlar içinde
MucizemGeldi Mayasu joie serina kullaniyorum gerci oglum 6 aylik oldu artik cok koymuyorm ama ilk 4 ay civari baya isime yaradi
Yasirin_annesi Mayasu serina 2 ın 1 i kullanıyorum bende çok işime yarıyor içinde uyuduğu zaman en az 2-3 saat uyur uyumasa da oyalanıyor bu da benim baya işime yarıyor
Esra___ Mayasu Cnmm bence bi arkadaşında falan varsa deneme amaçlı alıp kullan çünkü bazı bebekler onda da durmuyor bizde dr joienin sallanır ana kucağı var 24 günlük oğlum hiçbir şekilde sallayınca falan durmuyor boşa aldık yani inş sonraki dönemde işime yarar şuan asla durmuyor
Aysss Mayasu ben hamak kullanıyorum instagram da satılıyor allaha şükür her işimi yapıyorum hemen uyuyor ona koyunca
Duruzehra Bende yaklaşık 15 gün önce e e bebekten baby&plus elektrikli salıncak aldım. Çok memnunum. Çocuğu ona koyuyorum isimi kolaylıkla yapıyorum. Oturulan kısmının ayrıca ana kucağı olarak kullanılması da çok iyi. Oturma kısmi ayarlanıyor bazen dik bazen yatan pozisyonda kullanıyorum. Tavsiye ederim