Bse günde 1 defa 2 3 yemek k kadar kusması normal fazla sütü boşaltıyor olabilir ama bir bardak diyorsunuz bu hastalık belirtisi de olabilir. Şöyleki, fışkırır tarzda kusuyor ise yada kustuğu kesilmiş süt gibiyse kokuyorsa bunlar reflü işareti olabilir gaviscon şase bu durumu çözer ama yinede ben tavsiye etmiş olmayayım siz doktorunuzla bağlantı kurup daha sağlıklı karar verirsiniz geçmiş olsun