HavvaZeynep Merhaba arkadaşlar benım sorum KUNDAK çocugunuzu kaçınçı aya kadar kundakladınız? Biz suan tam 5 aylık olduk kundaklamadan olmuyor maalesef ki gecede illaki bir kolu çıkmış oluyor ama ne zamana kadar kundak yapmak doğru??
Alyask HavvaZeynep 1 yasına kadar yaptım ben ama mecburiyetten yanı kızım asla uyumazdı yapmadan . Alıştırmamak lazım aslında ☝️✌️
Oznury HavvaZeynep ben hiç kundaklamadım ama bebeğiniz büyümüş artık bıraksanız daha iyi bence uyumuyor mu kundaklamadan
kevserrc HavvaZeynep kendi kendine donmeye baslayinca kundagi birakmak gerekiyor kundak yapmanin sebebi moro refleksi ile kendini uyandirmamasi icin ki moro da 5. ayin sonunda kayboluyor. bir kac hafta sonra yuzustu yatirmayi dene hem kendini uyandiramaz eli kolu ile hem de donebildigi icin sorun olmaz. devam ettikce bazi seyler bebeklerde tamamen aliskanliga donuyor
HavvaZeynep kevserrc yüzüstü yatarak mı uyutmalıyım yanii 🤔 ayy öyle uyurmuki acaba siz o şekilde mi uyutuyorsunuz
Mom987 HavvaZeynep yapmadım 🤷♀️ 1 defa yaptım onu da açtı ayakları ile bir daha 2. nci olmadı Zaten 4 aylıktan beri deli gibi yatıyor yapsam bile açardı yani 😌
Zeyzey2616 HavvaZeynep Bebekler yüz üstü cok rahat ediyor benim bebegim cok küçük daha ama gözetimim altında yüz üstü gaz çıkartıyoruz uyuyo😊
kevserrc HavvaZeynep emzirdikten sonra yuz ustu yatiriyorum hem daha kolay gazini cikartiyo. sonra biraz masaj beyaz gurultuyu de acip popoya ritmik pat pat yapinca mayisiyor zaten 😅 ama benimki daha kucuk 4 aylik yeni yeni donmelere basladi tam donme degil o yuzden guzduz uykularinda oyle yatiriyorum bende yanindayim zaten gece normal sirt ustu yatiriyorum kundak yapip
Zehra1903 HavvaZeynep ben ilk 2 gun kndkladm snra hastanede yattı 3 gun kubzde oldgu içn acıklıgmq alstı kndak yapınca raht etmıyodu bende yapmuydm arada cok nadıren yapıyodm ama baglmıyodö sarıydm 5 dk snra zaten acılıyodu😁
AlparslanFetihinAnnesi HavvaZeynep hiç yapmadım neden bu kadar gerekli onu da anlamiyorum halbu ki kendinizi şartlandırmayıp bebeğinizi de düşünceleriniz kadar özgür bıraksanız hiçbir problem kalmayacak
Fatosloya Hiç kundaklamadim kızımı, bebeğiniz büyümüş , nacizane tavsiyem rahat uyusun kundak yapmayın artık sıcaklarda geliyor 🌺
HavvaZeynep Fatosloya ewet işte artık sıcaklar geldiği için bende yapmak istemiyorum vee bu akşam kundaksız yatırdım bakalım biZi nasıl bir gece bekliyor 😁😁
Sevde_Defne HavvaZeynep ben yapmıştım cnm.. Çok korkuyordum ne zamana kadar kundaklanacak nasıl bırakırız ya kendini uyandırırsa falan.. 5. Ayımızda farkettim ki kızım kundaklanınca uyanıyo artık elini rahat hareket ettirmek istiyor.. Ve bıraktım. Hiç de kendini uyandırmadı. O kendini belli eder zaten bir aya hiç meraklanma..
HavvaZeynep Sevde_Defne Saol canımm bakalım bende bu akşam kundaksız yatırdım inş uyanmaz uyandırmaz kendini 🤦♀️
Laek HavvaZeynep 3 aya kadar yaptım sonra kundakla kavga ediyodu resmen tepiniyodu bende açtım daha sonra
HavvaZeynep Laek ewet benim kızımda öyle savaş yapıyor resmen sonra kollar dışarda tabi bakalım bu akşam denememiz kundaksız 🤦♀️
Gulsum71_ HavvaZeynep benim kizimda 1 buçuk aylik bende kundakliyorum yoksa ellerini hep yüzüne götürüp uyandiriyor kendini kundaklayincada ayaklarini havaya kaldirmaya çalişiyor ne yapsam bilemedim