Kızlar 17 aylık oğlum artık beni çok yoruyor elim kolum kalkmıyor uykusuzlktan yorgunluktan enerjim sıfır çok hırçın mutsuz ugrasıyorum ilgileniyorum ama beş dk anca işgisini çekiyor bişeyler gece emmeye uarım saaten bir kalkıyo ve memede uyuyo bırakınca aglıyo ayakta sallıyorum o zamanda bırakknca aglıyo gece resmen ayakta sallarken uyudum 12 kilo ayaklarkmı mahvetti oğlum gece on iki de yatar gündüz on bucuk onbirde kalkar mama hiç almadı karnı tok yatırırm ama aşırı meme bağımlısı dişleride çıkıyor bi düzen Olusturamadım yaza odasını ayırırm dıyorum ama hala beraber yatıorz o halde yarım saate bir kalkıyor artık bıktım nolur bi fikir verin napıcam ben böyle çok doldum kusura bakmayın