kbrgmss bebeğimin iik aylarında kullandığımda bebeğime yatak büyük geldiğinden reflü yatağıyla birlikte kullanıyordum bebeğim hiç aevmiyordu ama 5. Ayda tekrar kullandım şimdi seviyor hemen uyuyakalıyor, normal beşikten daha rahat uykuya dalıyor..şimdi iyiki almışız diyorum..