EminosemreLiya1 Seda1635 benim 1 haftada düştü. 7 günlükken kontrole gittim muayenede doktorum iyileştiğini söyledi. Herhangibir sızım, ağrım vs. Olmadı
Pamukprensess Seda1635 benimki de 40 günden sonra bitti çok kıyasladılar yok şunun ki 2 haftada düştü yok şunun 15 günde filan diyerek çok canımı sıkmışlardı ay aklıma geldi o günler sinirlerim bozuldu hayır yani bünye yapı meselesi niye kıyaslıyorsun
Prensannesiyimm Seda1635 23 günlüğüz 15 günde dış dikislerim yavaş yavaş düşmeye başladı iç dikislerim daha duruyor hemen hemen 2 ayda iyileşiyorus doktorum söyledi
Rabiaust Sesem onlarında düşmesi mi lazım. Kaynayıp gidiyormuş die bilyrm ama. Doktor a sormayı unuttum