Serenaybebek canım malesef karnını ilk zamanlar sarmadıpın veya korse takmadığın zaman karın kalıyor. Ben ilk 1 hafta hiç takmadım dediğin gibi sezeryan olduğum için dikiş patlar falan diye korktum. 1 hafta sonra kontrole gittik doktora sordum takayım mı dedim tak dedi. Bi tanıdığımız da hastanede çalışıyor bende sezeryan olduktan sonra eve gelince taktım geç bile kaldın hemen sar dedi. Eve geldim 1 hafta şalla sıkı sıkı bağladım sonra korse taktım şimdi gören hiç doğum yapmamışsın gibi diyor. Bizim Bi akrabamız da hiç sarılacağını falan bilmiyormuş herkes hamilemisin diye soruyor yazın kadına. Aklında olsun bir daha doğum yaparsan hemen sar. Bide göbek eritme hareketleri dene ve bol bol su iç. Suda göbeğin gitmesinde çok etkili. Şuanda içip egzersiz yaparsan belki gider çok zaman geçirmeden hemen başla