Balkizinannesi18 Kızım 3 aylık ve gündüz uyku süresi gitgide azalıyo. Gece uykusu çok iyi hiç uyanmıyo. Ama gündüz 1 saatde bir uyuturuyorum 15 20 dk uyuyup uyanıyo. Sizde de böylemi? Yada buna çözüm bulan oldumu
ozgurkus Balkizinannesi18 3.ayda yarım saat uyuyorlar genelde.4.ayda öyle.Biz 5 e gidicez 1 hafta sonra biraz biraz 1 saati bulmaya başladı.
55eren55 Balkizinannesi18 1 saatte bi uyutma bence biraz uyanık kalsın çevreyi görsün tanısın ben 2 saat maksimum uyanık bırakıyorum 45 dakka 1 saat uyuyor uykusunu almayınca gene sallıyorum uyutuyorum sen de böyle yap bence
Serenaybebek Balkizinannesi18 doktorla görüştüm bu durumu… Gece coj iyi uyuduğu için öyle hem de gündüz çok sık uyutmaya çalışıyorsun cocyfyb uykusu gelmiyor… Internetteji uyuma sürelerine bakma büyüdüler artık her çocuk bir değil
Balkizinannesi18 ozgurkus niye böyle acaba ya. Bütün günüm uyutmakla geçiyo ne iş ne güç hepsi kalıyo
ozgurkus Balkizinannesi18 1 saatte değil de 1 buçuk saatte bir uyutuyorum ben.Zaten uyku saati gelince gözünü kaşıyıp emmek istiyor sonra da uyuyor öyle alıştırdım. Uyutmaya çalışmayın 1 saatte bir.
Balkizinannesi18 55eren55 1 saat sonuna doğru mızmızlanıyo uykusu geliyo ondan uyutuyorum ben uyutmaya çalışmıyorum aslında
55eren55 Balkizinannesi18 belki canı sıkılıyordur pencereden bakıt şarkı aç şarkı söyle zamanla uykuları azalıyor canım oyun halısı varsa ona Koy oyalansın ben öyle yapıyorum ne zaman beşiğine koyduğumda susuyoe o zaman sallıyorum