Hanımlar merhaba
Eylül isminde 50 günlük bi kızım var gündüzleri gayet güzel uyuyan kızım geceleri bazen ağlayarak bazende ağlamadan sakince bize bakarak 4-5 saat uyanık kalıyor. Ayrıca çok az emiyor. Vücut ve beyin gelişimini olumsuz etkilemesinden çok korkuyorum. Bu arada kilo alımında bir sıkıntı görünmüyor ayda yaklaşık 1 kilo alıyor.