Nurbudak ay ben neler çektim.kim bu postu açsa yardımcı olsun diye yazıyorum ben birçok kremi kullandım buraya yazılan ama.beni kurtaran kessinlikle balmumu kapakti su ile yika saç kurutma ile uçlarıni kurut ve balmumunu tak birçok krem nemli tuttuğu için süreci çok uzatıyor birde bepantol çok çatlak ciltler için olan bir seri var onun kremini kullandım ama balmumu diyorum başka birşey demiyorum yumusattigi için bebek emerken acitmyor