MirAlimm
Allah bağışlasın, sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Bol bol sütünü sağıp göndermeye çalış yoğun bakıma. Solunum sıkıntısı varsa çok kısa sürede vereceklerdir sana, içini ferah tut. Benim bebeğimde doğar doğmaz hatta ben bile göremeden yoğun bakıma alınmıştı. 5 gün kadar kaldı şimdi 3,5 aylık oldu. Sağlığı da yerinde çok şükür. Emin ellerdedir o konuda için rahat olsun, lütfen bol bol dua et içini ferah tut.