kızlar bugün sabah oğlum uyanınca eşim ben uyanmiyim diye alıp diğer odaya geçmiş, otomatik salıncak var evde üzerine koymuş. sonra ikisi de uyuyakalmışlar, oğlum salıncaktan düşmüş 😔 ben de sese uyandım. yani ikimiz de görmedik nasıl düştüğünü. görümcem doktor, onla konuştuk. 3-4 saat uyutmamaya çalış, kusma, göz kayması var mı kontrol et dedi. elinin ayağının hareketlerini sordu, tepkileri normal mi falan diye. herşey yolunda gibi görünüyor. hastaneye sokma şimdi çocuğu zaten gitseniz de bunları soracaklar, tomografi çekmezler dedi. 24 saat takip et, 1-2 saatte bir uyandır dedi. ama benim içim hiç rahat değil 😔😔😔 11 saat geçti üstünden, bişey olmamıştır di mi? çok korkuyorum 😔