Kucukmucizem2704 Kan damlası vitamin damlasi surup falann kullaniyorum ama ilac icirmekte cok zorlamiyorum verdgimide geri tukuruyo yasini doldurmasina 10 gun falan var ilaci gordugu zaman agzini acmiyo nabacm bilmiyom
Deletedmom812 Kucukmucizem2704 şuruplar için şırınga büyük kolaylık damlalarıda çay kaşığına damlatıp sütümü sağıyorum üstüne öyle içiyor tadlarını sevmiyor
Serene Kucukmucizem2704 Şurupları ilaç şırıngasıyla sıkıyorum ağzına.damla olarak da sadece d vitamini kullanıyoruz,onu da sprey olarak ağzına sıkıyorum.
Kucukmucizem2704 Deletedmom812 şırınga kullanıyorum ama geri cikartiyo agzindan yutmuyo cay kasigini gördüğü zaman anliyo ikac oldugunu kan damlasini portakal suyuna kattim verdim yok onuda anladi bide asiri inatci
Deletedmom812 Kucukmucizem2704 zorladıkça daha çok inat edecektir oynatarak vermeyi denediniz mi dikkatini çekecek birşeyle oyalarken vermeye çalışın
MayneymisAltintop Rota aşısı yaptırdınız mı? Doktorun rota aşısını yapışını izlemiştim ben. Dikkatli bir şekilde bebeğin dilinin arka tarafına boğazına doğru akıtıyordu şırınga ile. Benm kuzımda hep çıkartır ilaçları. Ben o şekilde veriyorum geri çıkartamıyor