Deletedmom136 Olmaz mı ben felakettim sağ ayağımda çatlaklar var o kadar ödemim oldu ki inanamadım, iki kere serum aldım ödemi atabilmek için ama fayda etmedi 2 haftayı buldu şişimin inmesi