Selam anneler 🙏🏻( 9 aylık kızım)
Kızım bundan 2 ay önce birden bire ateşlendi.ilk gün 38-39 dereceydi. Gecesine 40 dereceyi gördü (koltuk altı). Neyse kısaca heralde diştir dedik acile gittik kanda mikrop var dediler antibiyotik ve fitil verdiler 2 gün sonrasına geçti.
Neyse sabah yine kızım ateşlendi birden bire yüzü hafif şiş minik minik damarları belli oluyor yanaklarında. Ateşini ölüyorum 37.5 - 38.4 gibi gidiyor saat sabah 11de fitil verdim uyuttum birazdaha iyiydi sonra etkisi geçti tekrar ateşi cıktı 37-38 arasında gidiyor. DOLVEN ŞURUP VERDİM BİRDE ILIK SU İLE PAMUK ISLATIP KOLTUK ALTINA ANLINA SÜRDÜM (AĞLADI) YEMEK YEMESİNDE BU ARADA PROBLEM YOK. AMA SÜREKLİ ŞUANDA KAFASI OMZUMDA UYUYOR. DOKTORA ŞU DURUMDA GÖTÜRMEK İSTEMİYORUM DA NELER YAPMALIYIM YADA YAŞAYAN VARMI BU DURUMLARI SİZCE NE??