sevgi91 benim cok hafif adet ağrısı ve hafif bel ağrısı olmuştu ama uzun aralıklarla girip çıkar cinsten. Kontrole gittiğimde 4-5 cm açıklık vardı. İki gün filan öyle hafif ağrılar vardı ben açıklık olacagini düşünmemiştim.zaten suni alacaktım, en azından yarısını atlattim diye sevindim. Ama esas mesele bundan sonraymis. Suni sancı sancılarımı arttırdı, 7 cm den sonra özellikle şiddetlendi, kusmam oldu, tam açıklığa ulaştığında ağrı eşiği yüksek olan biri olarak dayanamiyordum artık. Tabi benim kız kanala girmemişti tam açıklık olsa bile baya bir şiddetli sancı çektim 2saatten fazla. Şöyle tarif edeyim sancıyı; kasıklarda şiddetli ağrı, belden aralıklarla giren sancı oluyor.Yani ishal olmusta aşırı karın ağrısı çekiyor gibi.Ama bele giren her sancida çıglik çığlığa bağırıp aglayasin geliyor. Kesip alsınlar istiyorsun hemen Siddetlendiginde anlamamak mümkün değil. Acildikca bende kusma olmuştu bazı kişilerde yapıyormuş