Merve201119 Ygtaliannesi nike aldım ilk adım ayakkabısını ama şuan küçük gelmeye başladı viccodan siparis verdim videonunkiler gerçekten cok güzel ve kaliteli 11 yasinda oglum var ona bile botlarını ordan aldık hep
Busra543215 Ygtaliannesi nubebe cok eskı bır markadır istanbuk kadıkoyde bır magazası var bakabılırsın ınstagramdanda ınceleyebılırsın benım kendı ılk adım ayakkabım bıle o marka
Ygtaliannesi kubrafg Çok zor karar vermek 🙄ve şu an mağazalarda deneme şansımız olmadığından sıkıntı olcakk
Ygtaliannesi Merve201119 kaç numara almamız gerekiyo onunla ilgili de hiçbir bilgim yok bizimde vicco bi ayakkabımız var 19 numara ama onunla yürümek istemiyo küçük olduğundan sanırım
Bahar9090 İlk adım ortapediadan alın bence biraz pahalı ama çocuk hangi ayakkabıyı ilk giyerse o şeklini alır ve ortapedi ayakkabıları onun için yapılmıştır ayak bozuklugu olması diye