Papatyack Kızlar dün den beri kızımın ateşi inip çıkıyor ama ön dişkerde degilde bu köpek dişlerinin oldugu yerde şişlik var anlamadım başka hiç bileyi yok sadece ateş başka ne olabilir ?
Ahanife Papatyack her bebekte aynı şekilde olmuyor bebekten bebeğe değişiyor benim aile hekimim çok iyi bir doktor ona sormuştum ben azı dişi çıkaran bebek bile gördüm dedi illaki sıralamaya göre çıkmaz dedi 😊
Yusufcuk01 Papatyack genelde önden çıkar ama sabit bir şey değil. Ateşi en fazla 38 oluyor diyor doktorumuz diş için.
Birkizbirerkekannesi Merhaba bizim de kopek dişlerimiz sis ve beyaz 5 aylığız.. hala gelmedi ve uzun zamandır bekliyoruz. Sadece ucunda beyaz bir nokta var köpek disinde ama hala gelen yok.
Papatyack Ahanife saholın peki böyle devam ederse ateş hataneye götürmelimiyim ? Bide özelmi mantıklı olur devletmi 🙄
Ahanife Papatyack 38 geçmemesi gerek benim bildiğim ama kendi bebeğimden 38 gördüm 1 kere ondan da calpol ve ılık su kompresi yaptım şu zaman da özel mi devlet mi bilemeyiz her yerde olabilir ama doktorunuza gitmek mantıklı zor durumda kalırsanır oda😊