Kızlar oğlumun saçını kısatmıştım kazıtmadım ama makina ile kısaltmıştık çok dökülüyor diye çıkınca böyle oldu neden böyle çıktı acaba saçı yani bazı yerleri seyrek boşluk gibi uzarsa düselir mi kazımalımıyım tekrar bilmiyorum görünce soruyorlar neden böyle duruyor diye fikir verin başına gelen varmı
https://hizliresim.com/ZfltJY