Defnemmmm Ben ek gıdaya başlarken önce bir dua ettim zorluk yaşamayalım diye 😌 yedireceğim zaman tv.yi kapattım, mama sandalyesini kendime çevirerek kızımla konuştum.Çoğu yiyeceklerde 3 gün kuralını uyguladım.Yoğurtla başladım, bal kabağı, havuç,patates standart bildiğiniz sebZeleri verdim.baZılarını suratıma tükürdü 😆 kesinlikle zorlamadım.Bir kaç gün sonra aynı sebzeyi tekrar denedim.Az az karıştırıp yedirdim.Hep sabırlı oldum,yemiyor diye üzülmedim.Vaktimiz bol nasılsa.Baktım güzel güzel yemeye başladı.Meyveleri bayılarak yedi zaten.Sonra çeşitli tarifleri araştırıp yapmaya başladım.Tavsiyem kendinizi yemiyor diye üzmeyin.Sabırlı olun.Yemeği önce siz sevin,eğlenceli hale getirmeye çalışın.Benim kızım şimdi,mama mama diye dolanıyor.üzerine düşen bir parçayı küçücük parmağıyla ağzına atmaya çalışıyor.😊