19401940 2,5 aylıkken sağlık ocağındaki göz testini geçemedi. Acilen göz dr una götürün dediler. Aynı gün gittik göz dr u daha çok küçük annesi bir sıkıntı yoktur dedi. Bebeğim uyuyordu bakamadılar 3 3,5 sylık gibi gel dedilerhenüz gitmedim ama her şeyi görüyor. Yalnız ben s. Ocağındakinden önce nesne takibini falan yakalamıştım birkaç defa. Yine bana arada gülüyordu. Cama yaklaştırıyordum güneşten dolayı gözünü kırpıyor bakamıyordu. Mutfakta LED’ler ve odadaki fon ilgisini çekiyordu tv ye dönüp bakıyordu. Ama dr ışığa tepki vermiyor deyince biz de heralde bize bunlara bakıyor gibi geldi diye düşündük ve çok üzüldük. Eşim eve gelince elini yukarı kaldırıp takip ettirdi, uyandığında beşiğine gidip ses çıkarmadan bekledim beni farketti bana baktı öyle öyle test ettim gördüğünü şimdi 3,5 aylık. Siz de evde test edin akşam uyurken ışık açılınca gözünü kırpıyor mu ya da sizi takip ediyor mu. Gün ışığında bakım göz bebekleri küçülüp büyüyor mu. Evdeki Işık’ları gözğne tutmayın şakın gözüne zarar verirsiniz. İniallah bir şey yoktur. Küvezde kaldı sanırım oksijen aldı mı