Sahreyldrm Pcoslubiranne aynen tam da bu sebepten ötürü vazgeçtim ben sadece fiyatlara bakıyordum çok uygun demiştim ödemeye geçince kat kat fazlası çıkıyor bide çok uzun zaman dilimi gerçekten aradığım tek bı şey vardı orda o yüzden isteyecektim ama gitti hevesim
Annesirintugceuzun Sahreyldrm Koronadan önce hep alıyordum. Onlara para kazandırmak istemiyorum. Çin den nefret ediyorum. Bir daha almayı düşünmüyorum. 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Sahreyldrm Annesirintugceuzun ben hiç almadım ama süre sıkıntısı ve çok fazla kargo bedelinden dolayı vaz geçtim almam artık
Sahreyldrm GmzSnn ben Çin’den geldiğine takılmıyorum da zamanı ve kargo ücreti çok fazla geldi gerçekten tek bişey için alacaktım zaten farklı bı sitede göremedim orda denk geldi o yüzden sormuştum wish de uzun süre sonra getiriyor sanırsam yanlış anlamadım değil mi ?
Saricicegim Sahreyldrm Şu zamanda almanızı bende önermem ama başka zaman öneririm. Çünkü dediğim arkadaşım kızına aylık konseptleri kıyafetini ordan alıyor. Güzel de oluyor😊
Sahreyldrm Saricicegim evet çok tatlı kıyafetler var ya dışarıda bulamıyorum Instagram falan da kullanmıyorum ki ordan alayım diyeyim bakalım buluruz inşallah teşekkür ederim 😊
Saricicegim Sahreyldrm Evet ya dışarıda bende bulamıyorum. Oradakileri beğeniyorum malesef güvenemiyorum 😊 Birde onlar çinden geliyor sahibi dünyanin zenginlerinden miş diye duymuştum. Fiyatlar da baya uygun🤭 rica ederim.
Koalammm Su an oranın satışları durduruldu diye biliyorum wishten bakın istediğiniz seylere orası çok daha iyi
Sahreyldrm Koalammm aynı ürün wish de biraz daha pahalı gibi geldi bana 🙄 bide orası da geç getiriyoruz galiba
Lynna Sahreyldrm 10 a yakin urun aldim hepside gordugum gibi cikti ve zaten yorumlara bakip aliyorum yorum yoksa yada var olup kotu yorum yapilmissa almiyorum
Aysqlklu44 Bu olaylardan önce çok alışveriş yaptım arkadaş demişler Ya 1-1,5 ayda geliyor eğer istersen ek ni ücret veriyorsun 12 tl gibi o zaman daha erken geliyor ben hep öyle yapıyordum 15 en geç 20 günde geliyordu
Arasannesi Sahreyldrm ben yaptım. Geç gelıyor urunler. Satıcı onemlı dıkkat edın yuksek puanlı olanları tercıh edın dıgerlerı kazıklıyor. Yuksek puanlılardan alırsanız gelir. gelmezsede bildiriyosunuz paranız gerı yatıyor
Bgmbgmbgm Sahreyldrm biz buhar makinesi almıştık 1buçuk ay sonra gelmişti:) ama o zaman korona filan yoktu tabi şimdi aslaa tercih etmeyiz malum Çinden geliyor😬
sevmeh Sahreyldrm çok fazla alan var satıcı yorumlarına bakarak alıyorlar genelde ama şuan almayın derim ben jokerde olan Çin üretimi bebek arabasını bile alamıyorum korkudan 😨