Az önce devletimizin dağıttığı yardımlar geldi ama ne goreyim tanıdıgm birine de geldi evi 80 bin değerinde arabası bilezikleri altınları var gayet şık giyinirler haftada 2 kez filan dışardan yerler Cok yazik ya insanların halkıñı yiyorlar nasil yardim alabiliyor ki bunlar insanlar kul hakkından korkmaz utanmaz olmuşlar yaziklar olsun