Canım bizimkide 2 ay 5 günlük nerdeyse ben 15günden fazladır aynı şeyleri yaşıyorum biraz emiyor bırakıyor ağlıyor çekip çekip bırakıyor sadece uykuluyken güzel emiyor ben sütümü sağıp kaşıkla içiriyorum biberon kesinlikle verme bence ben artık gece gündüz sağım yapıyorum😔