Vikiviki suan 3aylığız bu hafta tekrar hırıltı basladı devlet hastanesının poliklniğe gittim nezle olmuş dedi serum la burnunu temızle dedi gonderdi gece tıkanıyo uyuyamıyo ememıyo tekrar ozel doktoruna goturdum hava verdi peditus soğuk algınlığı surubu verdi
Yanı ben devletin doktorlarına artık guvenım kalmadı . Birde devlet hastanesi diyokı hırıltı cigerlerine inmemiş ama bebeklerde cabuk değişkenlık gosterıyo 2saat sonra ınebılır takıp etmek gerekıyo diyo ben hastaneye yatıs vermıyo ilac vermıyo hastanenın kapısında bekleyıp saat bası cıgerini dınletemem herhalde daha devlete gitmem kusura bakmayın bugun çok sınırlendım hastane hastane gezdım