Hazas sizi çok iyi anlıyorum benim kızım 11 aylık hala iştahı yok mamayı tamamen bıraktı ek gıdayı canı isterse yer istemezse 12-13 saat bekler hiç bişey yemeden🤦🏻♀️ Size en büyük tavsiyem stres yapmayın o içmek istemiyosa siz naparsanız yapın içmez. Biraz aç bırakın iyice acıksın öyle verin.kaşık mamalarından alın sevebilir bi ara yiyordu kızım. Allah sabır versin iştahsız çocuk çok zor hala yaşıyorum 😔