Hazas benim bebeğimde acıkmış gibi yapıp az içiyordu.fakat sonradan farkettim ki,biberon başlığını ayına göre almayı ihmal etmişim.3 aylık bebekler için olan biberon başlığı takılıymış,6 aylık çocukta çekemeyince sinirlenip bırakıyormuş..belki biberon başlığınız ayıyla uyumlu değildir dikkat ettiniz mi?