Ilkgozbebegim06 Usya34 bende çok beğendim eşimin doğum günü için düşündüm ama arkadaşlara sormadan sipariş girmeyi için elvermedi🤗🤗
Talharas Ilkgozbebegim06 evet Kendi yaptı ama albümde çalışıyo kendisini ondan resimli evet 2 tane var benim evimde gelen çok beğeniyo soruyo konsolumda da çok şık duruyo bence yaptır fiyatı da çok Uygun abimler 50 tlye yapıyo bunu🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ilkgozbebegim06 Adarenn ya ama bunlar çok tatliiii ben eşime yaptircaktim ama bebeğe daha tatlı olmuş masalalh bebeginize