Guel_ bu günler gelip geçecek, inşallah herkes sağlıkla atlatır ve bir an önce biter. Ben birlikte geçireceğimiz güzel günleri hayal ediyorum. Açıkçası şuan moral olarak sağlam durmamız gerekiyor. Bu bağışıklık açısından da çok önemli. Bu arada benim kızım da yaklaşık 6 buçuk aylık. Bir araya gelince bol bol vakit geçirirler, arayı kapatırlar ben bebişlere bu konuda güveniyorum 😁