deryatoprak bende etkili olmadı birde suyu çok az çıkıyor hep atılıyor dut yarmalı bir tarif var o iyi gelmişti bana onu yazayım onuda olmadı denersin
yarım bardak yarma içine su koy 10dk beklet
Buğday şişince kuru kayısı,incir,dut koyup 20dk sütle pişir 3saat beklet sonda tüket
zor yeniyor ama süt getiriyor
gelsin inşallah sütler🙏🏻