Ada123
hmyrasln bizim bunu uygulamamız mümkün değil sanırım daha 2 aylık bebeğim gündüz hep 45 dakka uyuyor 1,5 saat uyanık kalıyor . Bir doktor işk üç ay patron bebek demişti ne zaman isterse yer ne zaman isterse uyur diye.ve bnm doktorum uyumadıgı zaman zorlama direnç gösterir uyumaz demişti.birde bebeklerin uyku saati kaçırıldığında vücudu adrenalin salgılarmış adrenalinle yükselen enerji yüzünden bebek uyumak istemezmiş.Bebeğinizi uyutmaya yakın hoşlandığı aktiviteyi yapmaktan kaçının.Onu bırakıp uyumak istemedmiş tıpki bizler gibi sevdiğimiz birşeyi bırakıp uyumadıgımız gibi…
okuduğum kitaptan yazan bilgiler bunlar.Gündüz bebeğiniz kesintisiz 4 saat uyuyorsa uyandırın 4 saatten fazlası gece uykusunu alırmış.bnm bebeğim önceden 3-4 saat uyurdu gece uyumasdı şimdi gündüz 45 dakka anca uyuyor ama gece 12 de yatıp sabah 6 ya kadar uyanmadıgı oluyor ben alıp emziriyorum gece.Önceden dediğime bakmayın bebeğim 2 aylık daha bir ay öncesinde böyleydi.
birde ben gece kavramını algılasın diye her gün yatırmadan önce hep altını açar pijamalarını giydirir önce emzirip sonra mama veririm sonra yine emzirirken uyuyakalır (kesinlikle gece konuşmam gece lambası da çok önemli )yatağına atarım birkaç kez bunu yapınca bebek gece uykusu uzun sürdü bizzat denedim.
ama tabi bebek bu gazı olur kalkar sıcrar kalkar beli olmuyor o.hergün değişiyor huyu.Sizinde değişir sabredelim ben çok ağladım hala da bazen ağlarım ama şükrediyorum kendimi teselli ediyorum hep