LivaLiva Biz 4 aylık olduk çok şükür 🙏 her zaman ki gibi hiç uyuMuyor ama ben düzelicek diye beklerken şimdide aç ama emmiyor ağlamaktan aslında sol göğsümü kabul etmiyor hiç böyle birşey yapamamıştı bu zamana kadar şarkılar türküler zar zor emziriyorum ama sol göğsümü asla kabul etmiyor nedendir sizce ?
Zeynepppppp LivaLiva etrafa ilgileri arttigina galiba sag gogsunu emzirir gibi solu emzir cnim ayni durum bende de var o sekilde emziriyorm
deletedmom4842 LivaLiva 4. Ay sıkıntılı bir ay meme reddi ve uyku geriliği yaşanıyor genel olarak bebekler de emzirmeyi sakın azaltmayın zaten red yaşanıyorsa iyice sorun olur
Supermother LivaLiva o göğsünü uykuya geçerken ya da tan uyanamamışken dene o zaman emziriyordum ben de
EsmaNurrr LivaLiva ne gece uyku var ne gündüz Kucak dışında bulunduğu yerde bağırarak ağlıyo kucağa alınca susuyo napsam bilmiyorum emziriyorumben de onun yüzünden yemek yemeye bile uyumaya bile fırsat bulamıyorum çok zor durumdayım
LivaLiva Zeynepppppp yatarak emziriyordum hiç bir şekilde kabul etmiyor kucagımda yatarak ayakta o göğsüm şişmiş durumda 🤦🏻♀️
Berken deletedmom4842 bu uyku gerilemesi düzene giriyormu hep böyle mi kalıyor çok vahim bi durum bildiğiniz uyumuyor
umaydilara Bizdede aynı. Sinirli 1 lere 2 lere kadar uyumaz Yalandan 1 2 dk emer Aç olduğu içinde ağlar Gündür uyur gece uyumaz Sütüm azalır En çok sütüm kesilecek diye korkuyorum
LivaLiva umaydilara aynı durumdayız tek farkla bizim koz sabah 6-7 lere kadar uyuMuyor ki buna rağmen gündüz uyur belki etrafa bakarım az temizlik filan diyorum çocuğumda bitmek bilmeyen bir enerji var 🤦🏻♀️
Arzuhyl 4 ay 3 günlük oğlum asla uyumak ve emmek istemiyor uykusu gelince hoplaya ziplaya sersemlesiyor o zaman emerek uyuyor ama yarim saat falan o da. Saat 8 den beri 10 dk zor uyudu
LivaLiva EsmaNurrr ya aynı durumdayız saat kaç oldu ben daha hiç birşey yiyemedim kucağımdan bıraktığım an öyle bir aglıyor ki dışardan duyan biri olsa çocuğa ne oldu der o derece artık kucagımda bile hoppala zıppala zor zaptediyorum kucakdan da sıkıldı ne istiyor bilmiyorum doktora götürüyorum bi sıkıntısı mı var diye ama bi sıkıntısı da çıkmıyor şaştım kaldım 🤷🏼♀️
deletedmom4842 Berken 4. Ayda başladı oğlumun uyku sorunu 6 aylık oldu geceleri yine sık sık kalkıyor normalde daha uzun yatardı ama eskiye göre biraz daha iyi tabii sanırım kalıcı bir şey değil zamanla düzene giriyor
Aselikra LivaLiva 4ay 8 gunluguz uykuya cok zor daliyor cok agliyor ve meme reddi yasiyoruz malesef sutum azalacak diye korkuyorm
Berken deletedmom4842 çok yorucu uykuda ağlıyor mızırdıyor emzik verip pışpışlıyorum yarım saat sonra yine aynı
Deletedmom444 LivaLiva ay benimki de aynı özellik le sağ tarafı emmemek için direniyor ben biberon kullanıyorum ondan sanmıştım
LivaLiva Deletedmom444 yok bizde ne emzik ne biberon zaten almıyor bu sefer memeyş de almıyor korkuyorum eğer emmese zaten biberonda almıyor başarım bilmiyorum inşallah geçici birşeydir 😳