Seramsera bizim doktorumuz şöyle açıklamıştı, bir yıl sanırım koruyor çocuğunuzu eğer bu hastalık görünürse aşı yaptıran bir kaç günde iyileşirken sizin bebeğiniz bir hafta-10 gün de iyileşir demişti. Eğer yaptırmazsan herşeyini (ağzına aldığı)ya içme suyu ya da kaynatılmış dinlenmiş suyla yıka çünkü çeşme sularından falan geçme ihtimali var demişti