Sağolsun annem bebeğim 3 haftalıkken ayağında sallamaya başladı ve malesef öyle alıştı. Şimdi 2 aylık ve ayakta sallamadan asla uyumuyor, hatta uyuduktan sonra yatağına bile koyamıyorum hemen uyanıyor, sürekli ayakta uyumak istiyor. Müzik, konuşma, pışpışlama vs denedim ama olmuyor. Bu durumu nasıl düzeltebilirim? Uyku eğitimi nasıl ve ne zamandan itibaren veriliyor tecrübeli annelerin bilgisine ihtiyacım var.