Taze_annee Kızlar 1.5 aylık bebeğim var gözünde sıkıntı var sanki böyle sağ gözü daha kenarda sanki bakarken anlatabildimmi blmyrm
defnesmomm Taze_annee Yenidoğan bebeklerde gözlerde ani kaymalar ve şaşılık görülür, normaldir. 6. Aydan sonra devam ediyor ise göz doktoruna görünmesi gerekir. Göz taraması yaptırdınız mı? Yenidoğanlara yapılıyor.
Mires Taze_annee çok normal canım yeni doğan bebeklerin genelde gözleri şaşı gibi olur zamanla düzeliyor
Songul1996 Taze_annee aslinda sasi degil yüz seklinden ve burnundan kaynakli bir durum bize doktor oyle soyledi bebek buyudukce geciyor bu durum cok normal 6.aydan sonra duzelmezse göze görünün 🥰🥰
Habibe2746 Taze_annee benim de bebeğim bir aylık onun gözünde de böyle bir durum var ama ilk 3 ay normal bence daha kendilerink kontrol edemeyecek durumdalar. Ellerink kollarını ayaklarını gülmesini vs bilerek yapmadığı için gözlerini hareket ettirirken de kontrol edemiyor büyük ihtimalle