Gamzegnyl [url=https://resimyukle.xyz/i/aaTMK7][img]https://i.resimyukle.xyz/aaTMK7.jpeg[/img][/url] 3.5 aylık bebegimde 4 gündür falan hırıltı var serum fizyolojik le temizliyorum başına soğan koydum başına sırtına gazete sıcak su buharı herşey denedim gecer gibi oluyor sonra ara ara tekrarlıyor sabahtan beri iki kere balgam kustu resmen emdigi sütüde cıkarıyor heep napmalıyım doktora götürimmi
SevgiLina_ Gamzegnyl balgam kusmasi iyi bisey bebekler balgami ya kusmakla yada kakayla atarlar oksuruk var mi
Anayimben1 Gamzegnyl Kötü bı şey degil canım süt kesik bı şekilde kusmus bu şekilde kusmak sütun yaradığı anlamına gelir kusarken de rahatsız eden balgam da çıkmış endişelenme 🌺
Ejderhahavva Gamzegnyl bu durumda kusmasi normal bebekler bizim gibi çıkartamıyor kusarak atmış balgamı hırıltısı çoksa bronş olmadan gösterin yani bazı şeyler evde düzelmiyorsa mecbur bi doktor görmeli
Suzann21 Bebekler zaten ya bu şekilde yada dışkı ile balgamini cikarir diye biliyorum serum falan yumusatio bu şekilde cikario tabiki doktora götrmenizde fayda var en azından ilaç verr yoksa normal durum en azından cikarmis Cook gecmis olsun
Beril_aras2 Canım bana süt kesiği gibi geldi benim kızım da 1 ayı doldurmadan önce böyle kusuyordu doktor bi sıkıntı yok demişti korkma bence midesi dolu oluyor fazlasını böyle kusuyor
Htcesylmzz Gamzegnyl bence doktorunuzla bi görüşün çünkü bronşite de çevirebilir. Benim oğlum 2 gün öksürdü 3. Gün bronşit oldu çok kötü bi süreçti benim için. İlerlemeden bir görüşmeni tavsiye ederim uygunsa eğer bi doktora git bence.
SevgiLina_ Gamzegnyl burnunu surekli ac canim serumla balgami atsin ters cevir sirtina vur actiktan snra oksurugu sıklasırsa gotur direk
Gamzegnyl Htcesylmzz şuan öksürüğü cok yok ama ara ara oluyor ortam iyi degil ve şuan balgam attı ama ilerler die korkuyorum
Oap12 Ateş, öksürük ve ıshal yoksa sıkıntı yok inşallah. Balgam çıkarması çok iyi. Bol bol emzirmeyle devam edin. Günde 10 defayı geçen öksürük varsa doktor görmeli. Bir de emmiyorsa sıkıntı olur
Oap12 Gamzegnyl evde buhar makinası varsa, serum fizyolojik koyup verin. Rahatlar. Burnu açılınca da rahat emer