seydaanur Kızlar bebeğim 3.5 aylık bugün ilk defa adet oldum doğumdan sonra adet olunca kilonuzda vs bi değişim yaşadınız mı? ve de şuan eskisine göre çok ağrılı geçiyor normal mi acaba🤔
EnesEge seydaanur benim hastanelik olacak şekilde oluyordu her zaman ama oğlum 3.5 aylıkken hasta oldum hiç birsey hissetmedim inşallah böyle devam eder .kilo olarak bende birsey fark etmedi hiç dogum kilom kalmadığı için.
Balannesi seydaanur Ben çok hızla kalan kilolarımı verdim fakat çok daha fazla vermişim gibi oldu şişlikler gidince 😊
ZeynepKara seydaanur ben 40 ımdan hemen sonra oldum şişliklerim gitti düzenli olmasada 3 aydır görüyorum
seydaanur Gorursensoyle bu sabah itibariyle farkındayım aynen cok fazla kanamam var ve ağrıdan her an ölücekmişim gibi yeniden doğum sanıcıs çekiyorum bildiğin🤦🏼♀️