Denizincanii hayır yanlış anlamıyorum genel olarak bizim gibi insanların olduğunu bilmek, sadece bizim yaşamadığımızı bilmek insanı rahatlatır Sizden önce deneyimlemiş insanlar var ve bu süreç gerçekten bitiyor canınızı hiç sıkmayın.Ben de dökülme dönemi kafama takmıştım deli gibi dökülüyordu istemsiz acaba hastamıyım düşüncesi oluyor ,bende de oldu ama herkeste olduğunu görünce rahatladım😅