20 gunluk kiz bebegim var cok gazli kivraniyo ve 2 gundur altini actigimda idrarini kesik kesik yaptigini gordum ve yine kivraniyordu gazdan mi bilmiyorum rengi sari bezini hep dolduruyor cis ilk bebegim oldugu icin bilmiyorum bu sekilde yapmasi normal mi gaz olabilir ama gene enfeksiyon olabilir mi diyorum kendi kendime lutfen boyle yasayan kişiler cevap versin@😥🙏****