tugbaninpenceresi Arkadaşlar bebedor un vakumlu kasesini aldım güya iyi diye okuyup aldım ama asla mama sandalyesinin tepsisine yapıştıramıyorum ya ben mi yapamıyorum bir yöntemimi var bunun pıt diye kendiliğinden atıyor 1 dakika bile durmuyor
Elifhifa tugbaninpenceresi aynı sorunu bende yaşadım normal masayı tutuyodu mama sandalyesini tutmadı asla kullanamadım o yüzden
tugbaninpenceresi @Elifhifa allahım yaaaaa sinir oldum bir de dünyanın parası 🙄 normal siz kendi yemek masanıza mı yapıştırdınız o şekilde denemedim