Dgndrmz Selam güzel anneler. 10 ay 13 günlüğüz bebişlerimiz nasıllar neler yapıyolar hep küçük aylardaki annelerin postlarını görüyorum bide bizim ufaklıklar neler yapıyomuş konuşalım burda 😊 ve en çok merak ettiğim bu aylarda yürüyen bebeğiniz var mı ya herkes yürüyomu oğlun diye sormaya başladı daha küçük yürümüyo desem de varmı bebişi bu aylarda yürüyen 😊
AtaTrkmn Dgndrmz 7.5 aylığa doğru koltuklara tutunup yürümeye başladı 9 aylıkken kendiliğinden yürüdü ama adım adım sadece şuan 10 ay 8 günlük tazı gibi ordan oraya gidiyo tabi yorulunca kendini yere atıp emekliyo😂Çok hareketli bi bebek asla yerinde durmuyo gel ver anniii babaa dede diyo. İstediği bişeye ulaşamadığı zaman örn: ıslak mendil eline geçene kadar ağlıyo😕 Kucak istediği zaman bacaklarıma tırmanarak kollarını açıyo odadan çıktığımı görünce ortalığı yıkıyo çekmeceleri karıştırıyo bazı yerlere bant çektik açamıyo artık😄 Yemek yemeği seviyo bana çekmiş tombulum🙈
Yaren1234 10 aylik koltuga tutunarak gidiyor yan yan sonra dusuyor :) henuz kucuk diye dusunuyorum 1 yasina kadar yolu var
Dgndrmz Yaren1234 aynen erken yürüyenler var ama erken yürüyenler var dıye hepsi yürüyecek diye düşünüyolar hep :) bizimki de boyunun yettiği yerlere tırmanıyo cıkıyo sürünerek emekliyodu normal emeklemeye döndük bi süredir :)
elvinmasal Bizde 10 aylığız henüz yürümüyor ,emekliyor ,koltukta tek başına desteksiz duruyor ,bir çok kelimeyi birlikte kullanmaya başladı ,artık istemediği birşeyi yaptıramıyorum ,çekmeceleri karıştırıyor
Dgndrmz elvinmasal aynen canım bizimki de öyle koltukta tek basına durabılıyor ama yan yan koltukta yurumuyor yurumek ıstedıgınde hemen bana donuyor oraya götürüyüm diye :) bizde dede mama teyze anne baba diyorduk şimdi unuttuk hepsini sıpa sadece dede diyor anneyi de unuttuk. Aynen bikaç gundur de işaret parmagıyla ıstediği seyi gösteriyor. Çekemce karıstırmaya evet bizde basladık 😂
Dgndrmz AtaTrkmn oy maşallah kuzuya nazar degmesin 🧿 sizinki bayag erken yurumus evet bakalım bizimki ne zaman yuruyecek elinden tutup yurumeyı cok sevıyor da. Anne teyze baba mama dede diyoduk bi süredir hepsini unuttu sıpacık dede diyo sadece dede dedem diye 😂 bizde çekmecelere guvenlık bantlarından cektik sıpa çekmeceyi bi kere denedı o varken acamadıgını gördü bantları cıkarmaya calısıyo sımdıde 😂😂
AtaTrkmn Dgndrmz çok akıllılar ya benimkide 3lü priz kutusunu açmaya çalışıyo kendi oyuncaklarıyla oynasa ama hiççç nerde zararlı şey var orda🤦🏻♀️