Kızlar bebeğim 2.5 aylık yüzünde bir sürü yağ bezesi var bunlar geçiyor değil mi zamanla
EP- patlatma yüzünde kızarıklık oluyor ben bilemedi hata yaptım
EP- evet benim oğlumunkiler geçti
[silindi] tmm cnm dayanamıyordum bazen patlatim diyordum korktum ellemiyim o zaman