Sheqermom hipp denedinmi cnm benim kızım severek içiyor benimde sütüm var ama 2.ay 600 grm alınca mama takviyesine başladık çünkü ilk ay 1,460 gr almıştı ikinci ay yarı yarıya düşünce doktor başlattı bu ayda 900 grmı mama takviyesiyle aldı birde sma mama yenilenmiş elimdeki bitsin onu deniycem birde sanada fikir olsun cnm biberon ne kullandın bende avent var kızım o dan içmeyi pek sevmiyor lansinohun biberonu nu alıyor