Biricik Kizlar oğlum reflu 2 aylik ilaç kullandığımız halde çok kusuyor çok üzülüyorum sıfır alıcak durumum yok şu an 2 el temiz satmak isterseniz alabilirim bide reflüye gerçekten faydası oluyormu olmuyorsa alıp ewde saklamak istemiyorum ogluma iyi gelsin istiyorum ınsallah
Evindar Biricik anti reflü maması kullanın ben yatağı kulakmışım ama tavsiye etmiyorum işe yaramıyor o yatak yüzünden oğlumun kafası yamuk oldu bıraktık ayrıca çok tehlikeli bş yatak
premses_annesi Biricik merhaba benim bebegimdede reflu vardi doktorumuzun onerisiyle aldik memnunda kaldim simdi bugudugu icin yatirmiyorum artik 🙋♀️
seydaanur Biricik 2.aydan sonra reflü yatağını kullanmak pek mümkün olmuyor malesef bebekler aşğıya doğru kendilerini kaydırıyorlar biz 2.aydan sonra kullanamadık öylece duruyor bence gereksiz
2707 Biricik ben kullandım çok iyi geldi sevi bebe çok fonksiyonlu yatış yatağı var bakın netten ürüne yan yatırıyorsunuz kiraz çekirdekleri var satabilirim
Biricik seydaanur ya bende ole dusunuyorum almak için almak istemiyorum gerçekten iyi gelecekde almak istiyorum tessekkür ederim size
seydaanur Biricik rica ederim fuzuli masraf sonucta evladınızın baska bir ihtiyacınj karsılarsınız onun yerine yatağın altına yastık koyup yükseltebilirsiniz nacizane tavsiyem☺️
Bilge Biricik Canım öncelikle geçmiş olsun kızımda da reflü vardı reflü yatağı yerine hemşire bir arkadaşımın tavsiyesiyle beşiğindeki döşeğinin başına gelecek kısmına yastık koymuştuk ve döşeği eğimli hale getirmiştik cidden işe yaradı tavsiye ederim
EceSultan Benim oğlum 3 aylık hala reflü yatağında yatıyo çok iyi geldi evet uyandığında biraz hareket edip kayıyo ama bence çok kullanışlı hiç kusmuyo oğlum
Eliftuba Biricik ben verebilirim aslnda yurtdışına gideceğimiz için götüremicem suan 3aylık hala yatırıyorum zor sığıyor gerçi ama ayakları dışarı çıksada çok farketmez
Biricik Sevdaacar82 ne kadar teşekkür etsem az eğer ki ise yararsa bebeğinize aklıma geldikçe dualarımı ederim inswllwhh
Biricik Agiz dolusu kusuyor oğlum her emmeden sonra kusuyor isterseniz bi doktorunuza danışın o sizi daha çok aydınlarız doğru bilgiyle herkeste farklı bulgular olabilir