BuseveMinigi 5 yıl böbrek taşından çektim. Sürekli ağrıdan hastaneye kaldırılırdim. Gerçekten çok zor bir durum. Çok ağrılı oluyor. Kendine dikkat et. Bir süre kendini takip et. Bizde kızımin kalça çıkığı için hastaneye gittik araştırma hastanesi olduğu için virüs tedavileri de aynı hastanede yapılıyor, hiçbir yere temasta bulunmadik. Bir sorunumuz yok. Hergun hastaneye giden hemşire doktorlar var. Onlar oturup aglasinlar o zaman. Kendimize dikkat ettiğimiz sürece korkucak bir şey yok.