Begusunannesi Günaydın serum şeklinde serum fizyolojik almıştım ama çok kötü kokuyo lastik gibi böyle mi oluyo kokusu tadı falan acaba kullanmakta tereddüt ediyorum 😶
Bircesmom Begusunannesi Serum fizyolojiğin kokusu olmuyor. İçinde durduğu plastik kabın kokusudur. Başka marka deneyebilirsiniz. Mustelanınkini kullanıyorum, öyle bir problem yaşamadım. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz🙏🏻
Begusunannesi Cellys öyle kullandım ilk başta Onlarda koku yoktu ama sürekli burnu tıkandığı için pahalıya geldi serum şeklinde almıştım buda kokuyo. Hepsi öyle mi bozuldu mu ne anlamadım 🤷🏻♀️
Begusunannesi Bircesmom Mmbd serum şeklinde olanlardan kullanıyosunuz dimi sizde? Kendime sıktım iğrenç lastik kokusu tadı
Bircesmom Begusunannesi Ben damla olarak kullanıyorum. Zaten her seferinde 2-3 damla kullandığım için 10’lu paket uzun süre gidiyor. Tarihini kontrol etseydiniz veya saklama koşulları uygun olmamıştır, belki bekleyince plastikle etkileşim olmuştur.
Begusunannesi gokcekizinannesi iğnesi takılı kalmış seruma belki ondan hava almışta değişmiş olabilir o zaman teşekkür ederim 🙏