Sarenur_Kara 1 ve 2 numarasında böyle bişey yaşadığım nadir ama 3 numaraya geçtiğimizden bu yana sızdırıyor acaba bebeğim yüzüstü uyumaya başladı o yüzden mi
NaimeYilmaz Sarenur_Kara Firmayı arayarak ya da mail atarsak bu durumu bildirin bence. İnceleme için isteyip yenisini gönderiyorlarmış.
Reykzy Sarenur_Kara bezi aldıgınız yeri bir değiştirin ben hep premium alıyordum ama bana aynı numara aynı marka bez farklı yerlerden farklı gelmeye başladı sanki değiştirdim aldıgım yeri