seydaanur ZeynepKara baby olanı kullanıyorum ve cok memnunum önceden friendly kullanıyodum cok daha iyi vede leke cıkarıcısı harika 3 kez yıkamama ramen cıkmayan kaka lekesini tek seferde cıkardı
ZeynepKara [bilinmeyen] leke çıkartma konusunda nasıl kaka vs çıkarıyo mu leke çıkarıcısını kullandınız mı ?
Duygual Green clean baby detrrjan ve leke çıkarıcısını kullanıyorum ben de çok memnunum. En önemlisi temiz içerikli olması. Baby me deterjan doğal yazıyor üzerinde ama zararlı kimyasallar içeriyormuş, üretici firma da bunu kabul etmiş